Opdeling af Børnehave og vuggestue.

Institutionen er opdelt i en vuggestuegruppe (Tumlingerne) og 2 børnehavegrupper for de ca. 3 - 4 årige (krudtuglerne), og en gruppe for de ældste børnehavebørn (turbo troldene).

Ud over de faste stuer, har vi aktivitetsgrupper på tværs af aldrene, her har vi målrettet aktiviteter, som f.eks. sprog, drengelege osv.  som er fordi vi ved, at børn i børnehavealderen lærer mange kompetencer af hinanden. I aldersintegrerede grupper har børnene mulighed for at udvikle deres kompetencer både i samspil med jævnaldrende, men også i samspil med lidt ældre og lidt yngre børn. Det sidste år af barnets børnehavetid er de i gruppen med de 5-6 årige. Her er der særligt fokus på den kommende skolestart. Hverdagen og aktiviteterne er målrettet aldersgruppen med skærpet fokus på Krop, bevægelse, sprog og sociale kompetencer og derved skole-parathed.